Instagram tüm gönderi çeşitleri için QR kodlarını aktifleştirdi. Reels’ler, etiketler, pozisyonlar ve daha fazlası için artık QR kod oluşturabilirsiniz.
Instagram’da artık Reels, harita ve gönderiler için QR kod oluşturmak mümkün.
Pandemi devrinde ömrümüze giren QR kod teknolojisi birinci etapta restoranlarla başlayıp hayatın tüm alanlarına yayılmıştı. Bu süreç hala devam ediyor ve artık Instagram gönderilerini de QR kod uyumlu hale getirebiliyorsunuz. Instagram’daki QR kodların ayrıyeten pazarlama için büyük bir adım olacağına inanılıyor.
Instagram QR kodları nasıl kullanılır?
Instagram QR kodları için tek yapmanız gereken rastgele bir Reels, gönderi yahut pozisyondaki üç noktalı menüye tıklamak, sağ üstteki ‘QR kodu’na tıklamak ve onu galerinize kaydetmek. Bir QR kodu oluşturmak için tarayıcıdaki bir gönderinin URL’sine ‘/qr’ da ekleyebilirsiniz.
Instagram, QR kodların insanların ve işletmelerin belli içerikleri paylaşmasını kolaylaştıracağını düşünüyor.
Bu değişiklikten kimin yararlanabileceğini görmek çok kolay. Konser ayrıntılarını paylaşan müzisyenler, çalışmalarını satan sanatkarlar ve doğal ki restoranlar bu yeni özelliği sıkça kullanacağa benziyor.
Instagram’da artık Reels, harita ve gönderiler için QR kod oluşturmak mümkün.
Pandemi devrinde ömrümüze giren QR kod teknolojisi birinci etapta restoranlarla başlayıp hayatın tüm alanlarına yayılmıştı. Bu süreç hala devam ediyor ve artık Instagram gönderilerini de QR kod uyumlu hale getirebiliyorsunuz. Instagram’daki QR kodların ayrıyeten pazarlama için büyük bir adım olacağına inanılıyor.
Instagram QR kodları nasıl kullanılır?
Instagram QR kodları için tek yapmanız gereken rastgele bir Reels, gönderi yahut pozisyondaki üç noktalı menüye tıklamak, sağ üstteki ‘QR kodu’na tıklamak ve onu galerinize kaydetmek. Bir QR kodu oluşturmak için tarayıcıdaki bir gönderinin URL’sine ‘/qr’ da ekleyebilirsiniz.
Instagram, QR kodların insanların ve işletmelerin belli içerikleri paylaşmasını kolaylaştıracağını düşünüyor.
Bu değişiklikten kimin yararlanabileceğini görmek çok kolay. Konser ayrıntılarını paylaşan müzisyenler, çalışmalarını satan sanatkarlar ve doğal ki restoranlar bu yeni özelliği sıkça kullanacağa benziyor.