Instagram, içerik üreticilerin bilhassa Reels üzerinden gelir elde etmesini sağlayacak ‘gifts’ için çalışmalara başladı. Kullanıcılar beğendikleri Reels’lerin sol alt köşesinde yer alan yere tıklayarak içerik üreticilere armağan yollayabilecek.
Instagram’ın TikTok ile rekabet için geliştirdiği Reels’ler içerik üreticilere gelir kapısı olabilir.
“Gifts” özelliği birinci vakit içinderda temmuz ayında Alessandro Paluzzi tarafınca keşfedilmişti. O devirde içerik takdiri olarak çevirebileceğimiz “content appreciation” ismi altında test edilen özellik, içerik üreticilerin bir açma-kapama butonu üzerinden ikram (Gifts) kabul etmesini sağlıyor.
Alessandro Paluzzi’nin tweetinde Instagram’ın yeni bir para kazanma aracı geliştirdiği yazıyor.
İçerik üreticiler, hesaplarının para kazanmaya uygun olup olmadığını ayarlar üzerinden görüntüleyebilecek
Kullanıcılar, beğendikleri içerik üreticisine Reels’in sol alt köşesinde yer alan bir buton üzerinden armağan verebilecek.
Gifts, Reddit, Twitter ve TikTok’taki bahşiş özelliğine büyük oranda benzerlik gösteriyor.
Meta, daha evvel içerik üreticileri desteklemek ismine bahşiş fonksiyonu bakılırsan Rozetler özelliğini yayına almıştı. Canlı Yayın Rozetleri ve IGTV reklamlarıyla içerik üreticilerin gelir elde etmesini sağlayan Instagram, YouTube’un müsaadeden gitti.
Gifts özelliği hakkında açıklama yapan bir Meta sözcüsü özelliğin şirket içi bir prototip olduğunu ve dışarda test edilmediğini söylemiş oldu. Gifts özelliğinin TikTok ile rekabette değeri göz önüne alındığında yakında tüm kullanıcılar açılması mümkün.
Instagram’ın TikTok ile rekabet için geliştirdiği Reels’ler içerik üreticilere gelir kapısı olabilir.
“Gifts” özelliği birinci vakit içinderda temmuz ayında Alessandro Paluzzi tarafınca keşfedilmişti. O devirde içerik takdiri olarak çevirebileceğimiz “content appreciation” ismi altında test edilen özellik, içerik üreticilerin bir açma-kapama butonu üzerinden ikram (Gifts) kabul etmesini sağlıyor.
Alessandro Paluzzi’nin tweetinde Instagram’ın yeni bir para kazanma aracı geliştirdiği yazıyor.
İçerik üreticiler, hesaplarının para kazanmaya uygun olup olmadığını ayarlar üzerinden görüntüleyebilecek
Kullanıcılar, beğendikleri içerik üreticisine Reels’in sol alt köşesinde yer alan bir buton üzerinden armağan verebilecek.
Gifts, Reddit, Twitter ve TikTok’taki bahşiş özelliğine büyük oranda benzerlik gösteriyor.
Meta, daha evvel içerik üreticileri desteklemek ismine bahşiş fonksiyonu bakılırsan Rozetler özelliğini yayına almıştı. Canlı Yayın Rozetleri ve IGTV reklamlarıyla içerik üreticilerin gelir elde etmesini sağlayan Instagram, YouTube’un müsaadeden gitti.
Gifts özelliği hakkında açıklama yapan bir Meta sözcüsü özelliğin şirket içi bir prototip olduğunu ve dışarda test edilmediğini söylemiş oldu. Gifts özelliğinin TikTok ile rekabette değeri göz önüne alındığında yakında tüm kullanıcılar açılması mümkün.