Postmodern Pazarlamayı Yorumları kitabı

celikci

New member
Pazarlama üzerine yapmış olduğu epeyce sayıda araştırmayla ülkemizde bu dala taraf veren değerli akademisyenlerden biri olan Prof. Dr. Yavuz Odabaşı, daha evvel Postmodern Pazarlamayı Anlamak kitabında derlenen ve çok ilgi goren yazılarına Postmodern Pazarlama Yorumları ile devam ediyor.

Çeşitli ulusal gazete ve mecmualarda yayımlanmış yazılarından oluşan bu seçkide de muharrir, günümüzün en yeni pazarlama hallerine odaklanıyor. Toplumlar daima bir değişim halindeyken ve her yeni çağın kendi kıymetleri ve ruhu oluşurken, pazarlamanın bu değişimin haricinde kalması düşünülemez.


Pandeminin tesiri

“Postmodern” olarak tanımlanan çağımızda değişen teknolojinin içine doğmuş bir nesil (Z kuşağı) hâkim hale gelirken, pazarlama bölümü bu nesli yakalamak için neler yapıyor? Globalleşmenin, dijitalleşmenin, etraf bilincininin ve şuurlu farkındalığın önde gelen pahalar olduğu postmodern dünyamızda tüketicinin taleplerine nasıl karşılık veriliyor?

Pekala, tüm dünyayı kasıp kavuran pandemi pazarlama dünyasını nasıl şekillendirdi ve değiştirdi?

Yeni okuma önerisi

Bu ve bunun üzere bir epey kıymetli sorunun yanıtının arandığı Postmodern Pazarlama Yorumları,pazarlama, iktisat ve bağlantı alanlarına ilgi duyan okuyucuların merakla ve zevkle okuyacağı bir kitap.

Bağlantı için:

[email protected]