Netflix, üyelik opsiyonlarına reklamlı abonelik ekleyeceğini duyurmuştu. Yeni abonelik seçeneğinde ayrıntılar aşikâr olmaya başladı.
Netflix, Türkiye’de 37,99 TL, 57,99 TL ve 77,99 TL, Amerika’da; 9,99 dolar, 15,49 dolar ve 19.99 olarak 3 başka paket sunuyor.
Bloomberg’in haberine göre; reklamlı abonelik paketiyle ilgili ayrıntılar şöyle;
– 1 saatte yaklaşık dört dakikalık reklam olacak.
– Reklamların içeriğin başında ve ortasında gösterilmesi hedefleniyor.
– Netflix’in çocuklara yönelik içeriklerine reklam eklenmeyecek
Netflix, reklam takviyeli planı bu yılın son çeyreğinde birkaç pazarda başlatmayı hedefliyor. Şirket, paketin 2023’ün başlarında daha geniş bir biçimde hayata geçirilmesini planlıyor. Netflix sözcüsü Kumiko Hidaka ise bu savları doğrulamadı ve şirketin düşük fiyatlı reklam dayanaklı paketle ilgili bir karar vermediğini söylemiş oldu.
Netflix’in uzun müddettir birinci sefer abone kaybetmesinin akabinde eş CEO Reed Hastings, geçmişte karşı olsa da, şirketin reklam dayanaklı daha ucuz bir paketi düşünmeye hazır olduğunu açıklamıştı.
Netflix, Türkiye’de 37,99 TL, 57,99 TL ve 77,99 TL, Amerika’da; 9,99 dolar, 15,49 dolar ve 19.99 olarak 3 başka paket sunuyor.
Bloomberg’in haberine göre; reklamlı abonelik paketiyle ilgili ayrıntılar şöyle;
– 1 saatte yaklaşık dört dakikalık reklam olacak.
– Reklamların içeriğin başında ve ortasında gösterilmesi hedefleniyor.
– Netflix’in çocuklara yönelik içeriklerine reklam eklenmeyecek
Netflix, reklam takviyeli planı bu yılın son çeyreğinde birkaç pazarda başlatmayı hedefliyor. Şirket, paketin 2023’ün başlarında daha geniş bir biçimde hayata geçirilmesini planlıyor. Netflix sözcüsü Kumiko Hidaka ise bu savları doğrulamadı ve şirketin düşük fiyatlı reklam dayanaklı paketle ilgili bir karar vermediğini söylemiş oldu.
Netflix’in uzun müddettir birinci sefer abone kaybetmesinin akabinde eş CEO Reed Hastings, geçmişte karşı olsa da, şirketin reklam dayanaklı daha ucuz bir paketi düşünmeye hazır olduğunu açıklamıştı.