Geçtiğimiz günlerde YouTube tarafınca alınan art geriye 5 reklam oynatma sonucunın akabinde Instagram da misal bir adım atıyor. Meta çatısı altında bulunan platformlar gelecek devirde reklama boğulabilir.
Instagram, Keşfet’i reklam yuvası yapıyor
Dünyanın en varlıklı insanları içinde bulunan Mark Zuckerberg, Meta’nın gelirlerinde yaşanan düşüşün acısını kullanıcılardan çıkarmayı planlıyor. Ortaya çıkan son sızıntılara nazaran yapılacak birinci değişiklik de Instagram içerisinde bilhassa Keşfet ekranında daha fazla reklam oynatmak olacak.
WebTekno’nun haberine nazaran, Instagram her ne kadar fotoğraf paylaşılan bir platform olarak doğmuş olsa da TikTok, Snapchat ve Vine üzere uygulamaların rekabeti kararında günümüzde görüntü paylaşım ortamı haline geldi. O denli ki her geçen gün Keşfet başta olmak üzere tüm paylaşımlarda görüntüleri daha fazla öne çıkarıyor.
Geçtiğimiz yıldan itibaren başlayan reklam artışları uzun bir süre dikkat çekmemeyi başardı. Öykü paylaşımları içinde yahut Reels’de aşağı kaydırırken karşımıza çıkan reklamlardan kaçınma bahtımız olduğu için pek reaksiyon toplamadı.
Test süreci devam ediyor
Şu anda test süreci devam eden yeni bilhassa birlikte 4 ila 10 saniye içinde olan ve daha sonra otomatik bir biçimde sıradaki paylaşıma geçen, izlemesi zarurî olmadığı için geçebileceğimiz görsel yahut görüntü biçiminde reklamlar Keşfet sekmesinin en başında yer alacak.
Gelecek devirde Meta’nın bu ve gibisi reklamları Facebook’a getireceği de katılaştı. Ayrıyeten WhatsApp’ın geçtiğimiz senelerda pek istekli olduğu ama Telegram ve Signal üzere platformların rekabeti artırması niçiniyle vazgeçtiği fiyatlı ve ücretsiz-reklamlı paketleri de tekrar gündemde.
Instagram, Keşfet’i reklam yuvası yapıyor
Dünyanın en varlıklı insanları içinde bulunan Mark Zuckerberg, Meta’nın gelirlerinde yaşanan düşüşün acısını kullanıcılardan çıkarmayı planlıyor. Ortaya çıkan son sızıntılara nazaran yapılacak birinci değişiklik de Instagram içerisinde bilhassa Keşfet ekranında daha fazla reklam oynatmak olacak.
WebTekno’nun haberine nazaran, Instagram her ne kadar fotoğraf paylaşılan bir platform olarak doğmuş olsa da TikTok, Snapchat ve Vine üzere uygulamaların rekabeti kararında günümüzde görüntü paylaşım ortamı haline geldi. O denli ki her geçen gün Keşfet başta olmak üzere tüm paylaşımlarda görüntüleri daha fazla öne çıkarıyor.
Geçtiğimiz yıldan itibaren başlayan reklam artışları uzun bir süre dikkat çekmemeyi başardı. Öykü paylaşımları içinde yahut Reels’de aşağı kaydırırken karşımıza çıkan reklamlardan kaçınma bahtımız olduğu için pek reaksiyon toplamadı.
Test süreci devam ediyor
Şu anda test süreci devam eden yeni bilhassa birlikte 4 ila 10 saniye içinde olan ve daha sonra otomatik bir biçimde sıradaki paylaşıma geçen, izlemesi zarurî olmadığı için geçebileceğimiz görsel yahut görüntü biçiminde reklamlar Keşfet sekmesinin en başında yer alacak.
Gelecek devirde Meta’nın bu ve gibisi reklamları Facebook’a getireceği de katılaştı. Ayrıyeten WhatsApp’ın geçtiğimiz senelerda pek istekli olduğu ama Telegram ve Signal üzere platformların rekabeti artırması niçiniyle vazgeçtiği fiyatlı ve ücretsiz-reklamlı paketleri de tekrar gündemde.